Jucat

EA: – Azi voiam să te pup…

EL: – Păi… te-ai răzgândit?

– Da. M-am supărat.

– De ce?

– De fraieră, ce crezi? Am început să te analizez.

– Oh…

– Da. Și mi-am dat seama că, după invitația ta, orice aș face sunt prinsă în capcană.

– Nu asta vreau.

– Ba da. Chiar dacă nu îți propui dedicat, tot asta faci. Și eu fac asta. Când te refuz, când scriu tentații cu gust…

– Dar eu știu că nu e dedicat…

– Nu. Mă joci. Mă joci mereu. Și mi-e frică. De-asta nu pot.

– Să ce?

– Să mă îndrăgostesc. Probabil sunt deja. Dar nu mă las să cred asta, pentru că știu că joci. Știu că te pierd în momentul în care mă simți ușoară în brațele tale.

– Deja… spui povești. E o dorință să te am în brațe, dar sunt sigur că rămân doar cu dorința.

– Și atunci ce mai cauți la mine?

– Provocarea!

– Corect. Știam și asta.

– Pare că le știi pe toate.

– Mi le confirmi. Mult prea ușor, prin toate gesturile tale. Și ajung să cred că îmi joci jocul ca să am eu iluzia că dețin vreun oarecare control.

– Vrei control asupra mea?

– Nu! Nu știu… Vreau să nu ai tu control asupra mea.

– Dar n-am.

– Pe naiba. Ești și conștient de asta. Îți tot spun. Defectul meu – sunt enervant de sinceră.

– E… copleșitor, sincer. Mă prinzi. Ești mult prea sinceră, dar nu e defect, e un avantaj. Mă blochezi, pe când tu știi exact cum să reacționezi, nu ai nevoie să ascunzi niciodată nimic și… și poți să-mi vezi mie reacțiile.

– Ce vrei?

– Să mă pupi. Să mă lași să te simt.

– Vreau asta… Dar nu meriți. Nu merit.

– Ba da…

– Nu acum. Mă las prinsă în jocurile tale. Nu merit.

O părere la “Jucat

Lasă un comentariu

