Motive


EL: – Știi că?…

EA: – Știu câte ceva…

– Toate discuțiile noastre încep așa. Acum îmi dau seama.

– Tocmai pentru că trebuie să mai aflăm lucruri.

– Da… De când ești tu așa matură?

– Nu contează. E de la vin. Ce-mi spuneai?

– Știi că m-am mutat de curând aici.

– Da. Cu 3 luni înainte să ne vedem prima dată.

– Îhî. Și a durat groaznic de mult să mă adaptez, să simt că m-am integrat. Uneori aveam doar impresia că e bine, când, de fapt, nu era.

– Și… Unde duce asta? Ce vrei să zici?

– Că ești unul dintre motivele pentru care simt că am ales bine și că am ajuns unde trebuia să ajung.

– Uh…

– Știai asta? Îți poți da tu seama?

– Nu, nu știam. Și nici nu îmi trecea prin cap că cineva mi-ar spune asta vreodată…

– Ba da. Nu am știut niciodată de ce tocmai aici. De ce nu alt oraș, de ce nu o altă meserie.

– Talent?

– Talent… Dar de ce aici? E mult prea palid orașul ăsta…

– Nu e. E contrastant. Iar contrastul e uneori necesar.

– Și altele au contrast. Aveam ocazii, serios că da. Dar… Am venit aici. Dacă te căutam de dinainte să știu?

– Cum să faci asta?

– Vieți anterioare și suflete care se atrag.

– Mna, te-a luat și pe tine vinul…

– Corect. Dar cinstit și adevărat și treaz e că tu ești motivul meu! De fiecare dată când mă gândesc la tine, știu sigur că am nimerit bine.

– Ai nimerit bine? Să pleci de-acolo atunci…

– Plec. După proiectul ăsta.

– Bine. Sunt aici. Îți rămân motiv, până găsești altul…

Lasă un comentariu

