Întrebare

EA: – Știi că ești primul când tastez prima literă a numelui tău?

EL: – Unde?

– Peste tot, cred…

– Google search?

– Ah, nu. Nu era nevoie să te caut pe google.

– M-ai căutat?

– Nu știu. Dar te-am găsit. Spunea undeva că nici nu știi ce cauți până nu găsești.

– Nu. Era Passenger cu nici nu știi ce ai până nu pierzi.

– Lasă…

– Las. Dar nu pe tine.

– Nici pe celelalte. Mie-mi spui?

– Nu știu de ce ai impresia că știi sau înțelegi tot.

– Pentru că te dai de gol! Nu le-ai combătut pe „celelalte”, ci siguranța mea că e așa.

– Care-i diferența?

– Hm… Dacă nu știam că înțelegi, nu-ți spuneam asta.

– Deci, de ce sunt primul?

– Ești ultimul, de fapt…

– Auch. Sau nu? Cum să înțeleg asta?

– Hm… Da!

– La care întrebare din mintea mea ai răspuns?

– La aia pe care nu ai curaj s-o rostești…

– Știi tu care e aia?

– Nu. Mă jucam cu mintea ta…

– Știu că joci. Dar nu știi întrebarea.

– Mi-o spui?

– Ca întrebare?

– Am răspuns deja. Deci nu. Ca… informație validă.

– Oare ai să mă urăști vreodată?

– Uh… Ai gândit întrebarea ca să pic eu ciudat prin răspunsul dat în avans.

– Cumva. Sau nu. E ceva ce nu prea îmi venea să te întreb.

– Pentru că, de fapt, nu vrei răspunsuri la asta? Și că așa, prin jocul ăsta, eu nu trebuie să-ți ofer un răspuns real și sincer, dar tu te simți mai împăcat că ai întrebat?

– Ăăăm… M-ai blocat.

– Corect. Dar da, am să te urăsc o vreme dacă mă vei răni suficient de tare cât să găsesc în ură singura modalitate de a nu plânge la fiecare oră și în fața fiecărui bărbat cu ochii tăi.

– Ura e tot un sentiment puternic.

– Tocmai. Dar canalizat altfel…

– Păi… Nu. Nu vreau să mă urăști.

– Atunci nu-mi produce motive de ură.

– Și dacă te-aș…

– … Taaaci! Nu spune asta. O să te urăsc de azi!

– Ba da. Cred că te…

3 păreri la “Întrebare

Lasă un comentariu

