Vanilie

– Tu… ție ți se pare normal?

– Să ce?

– Să facă așa.

– Așa cum?

– Eu n-am avut voie!

– Nu înțeleg.

– Nici eu!

– De ce strigi?

– Ca să nu plâng.

– Păi plângi. Ți-o mai trebui vocea…

– Plâng… Ai șervețele în mașină?

– Am și de-alea. Dar de ce plângi? Ce-ai primit?

– Hei, nu te mai uita în telefonul meu!

– Scuze.

– N-am primit. M-au mâncat amprentele să văd două poze. Și mă doare ca naiba.

– Vreo amprentă? Dă-mi degetele, să pup.

– Hi, mă gâdili… Dar e plăcut. Numai că nu vindecă. E în altă parte durerea.

– Undeva unde pot să pup?

– Haha! Poți să pupi un suflet, o respirație, ceva?

– Pot! Dar în timp…

– Eu n-am avut voie să strig că mi-e bine, că sunt îndrăgostită, că iubesc. Acum se poate orice, că am ieșit eu. Nici nu mai știu de cine se ferea.

– Poate te proteja.

– Mda, așa zice și el. Și cealaltă nu trebuie protejată? Oricum ar fi, una din noi pică aiurea. Ori că eu sunt incapabilă să mă apăr și să mediez, ori că ea are gura mare și e mai rea decât…

– Ți-am spus, noi gândim mai simplu.

– Mă scoți din sărite! Prefer să complic povestea decât să cred că e un prost, că e sub nivelul meu și că eu, tocmai eu!, am văzut greșit și am simțit greșit.

– Nu poți să simți greșit…

– Eh… Cică poți.

– Șterge-l. De tot.

– Dar…

– Acum! Dacă nu, îți iau telefonul și o fac eu!

– Gata… Îl șterg.

– Bun. Și acum dă-mi degetele înapoi. Miros a vanilie.

Lasă un comentariu

