Încă

EA: – Știi că plâng?

EL: – În general?

– Mnu, acuma…

– Nu știam. De ce mi-ai spus?

– Pentru că am nevoie de cineva care să știe că plâng.

– Pentru?

– Pentru că mă simt singură. Și pentru că durerea e prea mare singură. Așa, o împart cu tine, deși tu nu o să o iei, pentru că nu o simți.

– Dacă o simt?

– Atunci am făcut rău că ți-am spus.

– Aiurea… De ce eu?

– Tu ești singurul care a rămas, singurul care nu m-a dezamăgit. Încă.

– Mda. Încă. S-ar putea să mă dezamăgești tu întâi.

– Crezi? Doar prin refuz.

– Refuz să ce?

– Eu știu? Refuz să-ți fac pe plac, să mă las jocurilor tale. Să mă dau ție…

– Poetă.

– Știu, mi-ai mai spus.

– Totuși, intenționezi să… te dai mie?

– Asta era important, nu? Uf, tot o apă și-un pământ.

– Nu generaliza!

– De ce nu? Nu e niciunul care să nu fi ajuns la sex, în 3ore sau în 3 luni.

– Bun, deci nu mi te dai.

– Uite, vezi? Nici măcar nu încerci să te aperi!

– Pentru că nu mă simt vinovat.

– Bla bla. Sau pentru că știi că nu ai cum să te aperi. N-ai cu ce. Am dreptate de data asta.

– Da. Dar tu nu te gândești?

– Nu. Adică… Ba da. Dar nu pe primul plan. Mă gândesc mai ales când trebuie să intuiesc la ce te gândești tu, alții.

– Și îți ies intuițiile?

– Uneori. Deseori. Încă nu văd toată imaginea.

– Dă-te un pas în spate.

– Nu. Încă îmi place ce joc.

– Da. Hai, drum bun azi!

– Poate…

– Poate ce?

– Ia vezi. Îți datoram un răspuns…

2 păreri la “Încă

Lasă un comentariu

