Baldachin

EA: – Baldachin!…

EL: – N-am.

– Păcat. Poate așa mă convingeai să vin la tine.

– Nu vei veni niciodată la mine…

– Nu?… Hm. OK.

– Adică.. N-am cum. Înțelegi? Îți fac ție rău dacă te nimeresc vreodată acolo cu…

– Ea. De acord…

– Deci, baldachin. Nu găsim în niciun hotel din lumea asta?

– Din lume, sigur da. Din țară, nu am văzut pe net decât vreo 3 pensiuni.

– Nici în Bran?

– Nici măcar. Sau vrei direct în castel?

– Hm…

– Nu, lasă, nu răspunde la asta.

– Plecăm din țară.

– Turcia!

– Pentru?

– Baldachin, evident.

– Nu, că în Turcia mă abandonezi pentru iubirea ta.

– De unde?…

– Am văzut o poză. Și am văzut cât de puține lucruri aveți în comun, public.

– Și? Am 2500 de prieteni.

– Și, dacă ai o poză cu el, nu îți e indiferent. Nu vă comentați chestii…

– … Pentru că nu înțeleg ce scrie în turcă și ar fi absurd să stau să-i traduc statusurile!

– Nu divaga. Și asta. Dar nici like-uri.

– Din același motiv…

– Te aperi! Am mers la cacealma, dar faptul că te aperi…

– Fie! Ce voiai să-ți spun, că am fantezii arabe cu el?

– De ce nu?

– Tocmai pentru că acum tu mă visezi în vreun costum de Jasmine și pe tine cu aromă de narghilea.

– Sau fără tine… Ți-am mai zis că te crezi prea importantă.

– Bine. Du-te și caută baldachin. Vorbim când ai găsit unul. Poate mă convingi.

– Nu.

– Nu?

– Nu. Te sun când am rezervarea și sunt în fața căminului tău.

– Șantaj? Știu jocurile!

– Și eu le recunosc. Asta nu înseamnă că nu mă las „picat” în ele…

@ Cover Foto

Lasă un comentariu

