Fără timp

– Rămân fără timp!

– Cum să rămâi fără timp?

– Fix așa! Rămân fără, fir-ar să fie. Trece anul.

– Dar ce, ai listă cu „must do” în 2013?

– Taci! Nu înțelegi nimic! Mai și râzi.

– Păi, drăguță, iartă-mă, dar nu pricep.

– Rămân fără timp. Trebuie să scriu o scrisoare. Anul ăsta.

– Cui?

– Nu contează. Abia te-ai calmat.

Lui?

– Nu, dragule, nu. Nu mai scriu nimic lui. Mi-a interzis. Nu-s proastă.

– N-am zis asta.

– Știu, el o crede. Sau așa lasă impresia. Păcat. Mă subestimează. Iar eu l-am supraestimat. Dar, în fine.

– Da, în fine. Cui scrii?

– Auzi, tu nu te duceai acasă în noaptea asta?

– M-ai chemat! Ieri m-ai chemat, să-ți țin întunericul. Și lacrimile, dar nu era în invitație și asta…

– Uf, știu. Iartă-mă pentru lacrimi. Le ascund.

– Mnu. Dar merit să-mi spui cui.

– Mie.

– Ție?

– Da. Îmi scriu în fiecare an, la sfârșit. Ce-am făcut, ce a rămas. Nu neapărat ce a fost important pentru evoluția mea profesională, ci lucruri care mi-au rămas, care au contat.

– Înțeleg. Și cine le citește?

– Sper că nimeni! Eu. Vreau să o citesc pe cea de anul trecut. Nu mai știu ce s-a întâmplat. Decât ca evenimente, trei. În rest… Nu mai știu cum eram. Vreau să mă compar.

– Păi… Citește!

– Nu înainte să scriu! O să mă influențeze.

– Mda… Ciudată mai ești!

– Te-am avertizat…

– Vrei să te las?

– Nu vrei să scrii și tu?

– Ție?

– Haha! Ție! Sau să stai în pat și să mă lași în foile mele o oră. Atât. Scriu pe capitole. S-au întâmplat prea multe anul ăsta.

– Mai multe decât anul trecut?

– Da. Sau, oricum, mai multe pe care le vreau menționate, mai multe care m-au schimbat. Multe, multe…

– Ai obosit?

– Nu. Ba da… Dar nu recunosc. E o oboseală care merită tot. Pentru tot ce-am trăit anul ăsta, merită.

– Chiar și lacrimile de pe cămașa mea?

– Mai ales alea! Atunci am simțit cel mai tare. Când am scris lacrimile care au curs aseară.

– Poeto…

– Nu prea. Dar… Știi că vorbesc în imagini.

– Știu. Știu tot. Încă mă minunez. Încă ești o minune.

– De Crăciun?

– Dintotdeauna!

2 păreri la “Fără timp

Lasă un comentariu

