Secret Christmas

Ce mi-a plăcut ziua de ieri! A fost una din zilele zăpăcite, când am avut timp să fiu abătută și speriată – în interior – doar zece minute de mers singură cu metroul. Am văzut băncile presărate cu cadouri de Crăciun și priviri furișe – să nu vadă X ce i-am luat. Minciuni mici despre „nu știu cine e Secret Santa pentru tine” și zâmbete când vezi curiozitatea. Purtat cadoul după tine oriunde, doar ca să ții secretul. Bucuria cadoului primit. Bucuria de pe fețele celorlalți. Discuția în contradictoriu despre motivele pentru care să faci sau nu bine. Refuzul meu de a accepta „Când vrei să faci ceva bun, gândește-te dacă celălalt ar face asta pentru tine.”. Și, peste toate, privirea strecurată peste pahare și printre zâmbete, privirea care te face să înțelegi că ai ales corect, că ai pus în cadoul tău simbolul pe care voiai să-l pui de la început.

Ieri am simțit că mi-e bine și că am locșorul meu fix acolo unde mi l-am căutat.

Lasă un comentariu

