Despre suflete (5)

„Love me as you have never loved before…”

 Uneori, oamenii sunt surprinzători. Alteori, se întâmplă să dai de ei când nu te aștepți.

Fusesem anunțată că vom fi colege de clasă și chiar ne-am așezat în aceeași bancă, dar cine ar fi bănuit? Că după vreo două luni, am devenit colege de cot (eu pe stânga, ea pe dreapta…). Că, la finalul a patru ani, suntem tot cot la cot, supărare la supărare, bârfă la bârfă (deh, fete 🙂 ).

Are o capacitate incredibilă de a ierta lucruri mari oamenilor la care ține. Se enervează pe mărunțișuri și o obosesc răutățile, ca pe toți cei care simțim. Se implică în ceea ce crede important și știe de mult ce-i place mai mult și mai mult. A trecut de la desen, la poezii, la desen, la zâmbete.

O cert constant pentru că nu vede unele întâmplări evidente și apoi tot eu o împac. La fel de constant, sunt momente în care, probabil, o dezamăgesc.

Își face planuri cu trei luni înainte de un eveniment și povestește încă patru după, cu un entuziasm sincer, ca o modalitate de a exersa constant amintirile, ca să nu le piardă. Îi sclipesc ochii când primește răspunsul așteptat și suferă cu adevărat când e neîndreptățită sau nu înțelege.

E, înainte de toate, unul dintre sufletele mele pereche. Ce noroc pe mine! Am multe perechi de suflete 🙂

 

Mulțumesc pentru poveștile cu mielușei, cu fluturași de badminton alergați și cu seri „cu gașca”. Mulțumesc pentru că ai fost și ești 🙂

 

Lasă un comentariu

