Bancare

Zilele trecute, am primit un mail prin care ING-ul mă întreba cum a fost retragerea de la bancomat. Inițial, m-am agitat, pentru că nu văzusem expeditorul și mă gândeam că s-a trezit careva (din lungile istorii cu amenințări și cuvinte urâte) să mă și urmărească și să știe că în ziua aia făcusem un astfel de demers. Apoi m-am simțit lezată. Adică ce înseamnă asta? Parcă era prima dată când foloseam bancomatul și era nevoie să mă verifice, să vadă dacă înțelege tot prostul 😀

„Doamna(!?) Andra Pavel, vă urăm bla bla bla Nu sunteți de acord cu această afirmație? Vă rugăm menționați asta în acest sondaj. Iar dacă vă place de noi, menționați asta în acest sondaj (același!)”

Amuzanți, ha? Și așa mă umplu de mail-uri bancare, inutile și confuze. Totuși, cum o fi fost retragerea?… Puțin cantitativă!

Lasă un comentariu

