Tăcerea din ochi

De vreo două săptămâni, vorbim la un seminar despre drepturile femeii, poziția socială a acesteia, abuzurile din familie și concepții învechite, greșite, aproape barbare. Mă intrigă discuțiile alea. Mă enervez, mă supăr, mă doare capul și să-mi tremură mâinile. Pentru că vorbim despre o realitate amară, pe care nu am gustat-o și pe care mi-am promis să nu o gust niciodată.

Azi, găsesc asta:

Apoi asta: http://tacereadinochi.ro

Mi-aș dori să ajungă la cât mai mulți oameni, pe blog, pe facebook, twitter, peste tot. Poate reușim să schimbăm ceva…

Lasă un comentariu

