De sus

fr27_10_2013104845De aici de sus se vede tot. Vezi blocul meu? Da, cel de-acolo. La etajul… Hm, da. Fix fereastra aia, dar pe partea cealaltă. Și acolo, în dreapta, a fost incendiul ăla mare. Știi, când m-am băgat eu în seamă cu tine… Halal pretext, nu? Cum unde? Acolo. Uite, urmărește direcția mâinii mele. Blocul verde. Ei, hai, nu mă gâdila. Ai văzut? Așa, mai sărută-mă puțin, de parcă uit apoi…

În stânga, acolo, ascuns, e blocul tău, nu? Hm, știam eu ceva. Și la picioarele noastre e restaurantul. Și sera. Ce flori frumoase aveau! Le au încă, dar nu aici. Și acolo, departe, de unde iese fum, e… Hei, iar mă pupi? Uf, și mă gâdili! Ar trebui să… of, nu mai pot așa cu tine!

Mă vrăjești de fiecare dată. Iar în seara trecută eram așa frumoși amândoi! Îți stătea tare bine în cămașă. Și mă uitam la alte fete, cum te privesc cu coada ochiului, și le zâmbeam superior: e al meu, fetelor; nu aveți nicio șansă!

Mă simt frumoasă cu tine. De când cu tine, adică. Poți să întrebi pe cine vrei… Eu nu ieșeam prin oraș cu părul prins, iar bentițe nu mai purtasem de câțiva ani. Nu îmi mai plăcea rochia roz și nici nu îmi aminteam chiar în fiecare zi să folosesc parfumul acela. Dar acum…

Aici ți-am spus. Adică și aici… Dacă ai ști de când îți spun, în gând…? De mult. Cam de când mi-ai spus și tu. Dar nu aveam curaj să o zic tare. Mi-era frică să nu fie repede, să nu fie iluzie (în capul meu, pentru mine, mie…). Dar aici. Și aici. Când degetele tale numărau dantele și privirile învățau să deseneze. Ți-am spus, uitasem de fermoar… Am crezut că sunt asigurată, că nu ai cum să-mi găsești pielea.

Și acolo. Cu voce tare. După ce ne-am rupt de lume 4 minute și 15 secunde, fără versuri. Cât am fost doi sub pătură și… Cât suntem doi.

Din turn, trimit gânduri de stele. Tot de sus 🙂

Lasă un comentariu

