Wings

[youtube://http://www.youtube.com/watch?v=WJTXDCh2YiA]

Viata asta e plina de zgomot. E agitata, aglomerata, confuza, intarziata. E, pe de alta parte, parfumata, colorata si optimista. Ma pierd si ma caut in fiecare zi, ma caut si ma descopar in fiecare discutie. Ma mint frumos ca mi-e usor si am ajuns sa ma cred – o fi bine sau rau? Gresesc statiile si nu sunt lasata sa-mi judec orientarea, pentru ca e nevoie (prin caracter) sa mi se spuna ca nu e bine, nu mergem incotro trebuie, e nevoie sa ne dam jos si sa… Atat. Pe dulcele nostru stil, stim sa acuzam, fara sa dam solutii. Am descoperit de curand ca e problema mai multor tari, deci nu mai stiu si nu mai vreau sa dau vina pe romani.

Am norocul ca viata asta sa-mi fie plina de oameni noi si sustinuta de oameni vechi. Mi-e drag si emotie sa-i cunosc, sa-i analizez si accept pe cei noi. Imi calmez instinctul de a ma ascunde si imi pun fiinta, fara masti, in ceea ce fac. E mai sigur si mai adevarat. Caut sa aleg varianta corecta si intreb, pentru ca lumea e facuta din pareri. Si cand nu mai pot, mi-e rau, dor sau frica, sun inapoi. La oamenii care mi-au fost si-mi vor ramane ai mei. La cei care stiu sa ma asculte plangand si sa ma faca sa-mi zambeasca sufletul. Sa numar inapoi si inainte, sa ma minunez ca au trecut 6 saptamani abia,  sau deja 4 ani si tot ne intelegem.

Sa ne fie bine! Si la cei noi, si la cei vechi 🙂

Pe tine te
Pe tine te
Atât de mult
Pe tine te,
Pe nemâncate,…
Înainte de orice,
De toate,
În şoapte,
Atât de mult
Pe tine te,
Pe neştiute,
Pe nevăzute,
Din câte
Şi mai câte,
Atât de mult
Pe tine te,
Ca un semn de carte
Între Venus şi Marte
Fără gravitate
Cu G mare şi păcate,
Atât de mult
Pe tine te,
Cu mere coapte
Noapte de noapte
Fără număr,
Pe tine te.
Lasă un comentariu

