Big Brother

Cât am urât starea asta, de a mă ști urmărită, supravegheată, descântată și tradusă (din română în română!). De a fi întrebată mereu ce înseamnă ce-am scris sau ce am vrut să zic, de fapt, fără a asculta cu adevărat explicațiile. De a nu fi întrebată, ci doar judecată, pentru că oamenii se simt vinovați și se atacă singuri când nu e nevoie. Am fugit o vreme de aici și m-am ascuns, ca o lașă, cu un pseudonim. Apoi am avut curaj să mă asum și am revenit.

Nu știu sigur dacă tăcerea e semn de lașitate sau de putere. Chiar nu-mi dau seama. Cert e că o să tac. Parțial, pentru că-mi va fi greu (dpdv tehnic) să scriu pe wordpress. Apoi, pentru că, atunci când știi că orice spui va fi judecat și despicat în mii de fire, nu-ți mai vine să deschizi gura (în acest caz, pagina de New post). Pentru binele tău și al celor aproape ție…

Ce liniște e afară! Cade toamna…

Lasă un comentariu

