Cu petice

– Ți-e frică? Ți-e rău? O las mai ușor cu viteza?
– Nu. Ți-am spus că am încredere în tine. Nu mi-e frică.

Și așa învățăm drumurile. Pe ale mele, pe ale lui și, câteodată, pe ale noastre. Unele drepte și ușoare, altele amețitoare, strâmte și periculoase. Unele noi, line, și altele… Peticite. Cu multe petice de altă culoare, mai noi decât restul și, deseori, mai bolnăvicioase.

Unele sunt pline de timp, pe când altele trec repede. Câteva au fost uitate sau n-au schimbat imaginea de ansamblu. Trecând pe unele, am văzut alte drumuri, complet noi, pentru care am primit promisiunea că le vom admira. Cum admiri un drum? Cu… răbdare, înțelegere și acceptare.

Și acum aștept… Mă gândesc la drumurile promise 🙂

Lasă un comentariu

