Gravity

Tremur. Mă țin bine pe picioare și n-am băut nimic. Dar tremur. Și am un nod în gât și am uitat că mi-era sete. Îmi amintesc numai melodia aia.

Degetele lui ard fără să lase urme. Curentează și trezesc fluturii. Fluturi ascunși și adormiți în stomac, în minte și care, treziți, zboară zăpăciți și se împrăștie până la vârful degetelor și în șireturi. Nu mai știu cum mă cheamă și nici dacă suntem în mașină, în fața blocului, sau cu stelele în lac. Uit să respir și, când îmi amintesc, inspir ca un aproape înecat – de bine. Zâmbesc mult și cu tot sufletul.

Gândurile sunt asediate – m-au invadat ideile lui, siguranța, sinceritatea, încrederea. Tac și zâmbesc, ridicând din umeri, pentru că nu mai știu să vorbesc. Sunt nesigură, tristă sau confuză doar când nu am mâna lui între ale mele și atunci spun lucruri aiurea și provoc tristeți.

Adevăr. Îl cuprind pe tot – și e adevărul adevărat, pentru că așa îl aud și îl simt. Uneori enervează, alteori doare, dar e conștiința că putem să ne acceptăm.

Arome. Parfumul lui, parfumul meu și toate combinațiile posibile de înghețată și cafea, ciocolată și tutun, condimente și ruj. Mai multe liste cu melodii de drum și un folder cu melodii pentru nopți. Cu breton sau fără. Cu o floare în păr sau cu mai multe. Cu gândul la buchetul pus în vază sau la reacțiile în oglindă.

Un al șaptelea simț. Sau al optulea, cine mai înțelege? Suni fix atunci când celălalt scrie mesaj sau simți vocea lui în minte în momentele în care, departe de tine, el te avea în gânduri. Să intuiești din clipele de tăcere că s-a pierdut și să-ți explice vârfuri de degete ce înseamnă aproape.

Și trepte. Unele urcate în același timp. Altele cu el ca protector. Unele în care trebuie să mă descurc, să dovedesc. Dar mereu de mână. Azi am urcat trei.

Pentru că l-am găsit și m-a găsit. Pentru că timpul și-a pierdut capul, sau noi ni l-am pierdut față de el. Pentru că nu încape îndoială – ne știm dintr-o viață anterioară…

Lasă un comentariu

