Ești frumoasă…

EL: Ești frumoasă.

EA: De ce acum?

– Ești mereu.

– Mulțumesc. Totuși, de ce acum?

– Am citit ce ai scris pe blog.

– Nu totul e real.

– Dar e inspirat din noi. Iar noi suntem reali. Deci, e real.

– Ai vrea să pun totul pe tavă, acolo, să citești tot.

– Aș vrea să nu.

– De ce?

– Îți place să știe toți prietenii tăi ce faci și cum faci.

– Nu-i adevărat.

– Ba da…

– Bine. Mă acuzi?

– Nu. Dar te folosești de mine.

– Nu începe. Nu mă folosesc de tine. Mă folosesc de viață. Iar tu faci parte din viață!

– Gata. Plecasem de altundeva. Ești frumoasă.

– Ești primul care mi-o spune. O și crezi?

– Da. Ești atât de frumoasă încât nici nu îți dai seama. Iar când spui că nu îți place de tine sau când faci complimente colegelor, le faci să se simtă prost și te pui pe tine în situația de a juca.

– Adică?

– Adică ele cred că afișezi o falsă modestie.

– Dar nu sunt frumoasă. Nici falsă.

– Și tocmai asta te face frumoasă. Când pui machiajul ăla, doar puțin maro la coada ochiului și doar un luciu pe buzele roze, accentuezi doar ceea ce ai deja.

– Și când nu pun?

– Și când nu pui. Te-am văzut mai mult fără ele. Te-am văzut și cu și fără ochi profesional. Și tot frumoasă ești.

– Vrei ceva?

– NU e totul pe interes. Tu spui asta. De ce n-ar fi valabil și la mine?

– Că n-am încredere în bărbați. Nici în femei.

– Dar în tine?

– Nici atât. Ar trebui să-ți fac un compliment înapoi?… Nu pot, dacă nu simt. Iar acum, mă simt doar copleșită.

– Nu, nu trebuie să faci sau să fii nimic cu mine. Doar să fii tu.

– …

– Ești frumoasă!

– Mulțumesc…

– Ești frumoasă…

– Te iubesc.

 

2 păreri la “Ești frumoasă…

Lasă un comentariu

