Jurnal din Paradis

Nu, check in-ul va spune că  sunt tot în Argeș – nu pentru mult timp, dacă ne gândim bine… Lucrurile stau altfel. Mi-am găsit colțul de paradis, aici, în casa mea.

969609_585564828162684_590401349_nAm avut niște luni care, comparate cu standardul meu de viață de până atunci, au fost foarte agitate. Totul a început (în ideea: „pe vremea mea…” 😆 ) în iunie, anul trecut, de când nu m-am oprit din… învățat. Învățat să lucrez la ziar, învățat să scriu și aplic proiecte europene (cu toate diviziunile lui, de la birocrație la lucru cu grupul), învățat să organizez bal de Halloween, apoi învățat să termin liceul cu note mari. Printre ele, învățat să uit, să iert, să accept, să mă concentrez pe ce e important. De vreo lună pot spune că am intrat și eu în vacanță. Așa că am profitat de asta.

Paradisul meu are un fotoliu care îmi știe preferințele livrești, un balcon răcoros dimineața și luminat după-amiaza, un pat cu aromă de „acasă” și o bibliotecă martoră. Paradisul meu s-a construit într-o dimineață când, după o noapte nedormită, am înțeles că e în zadar, că e trecut și că e importantă și ziua de azi. Uneori, el are miros de scorțișoară, alteori, gust de ciocolată (albă!).

În visul meu, nu am uitat să mai cobor câte-un deget mic de la picior spre pământ. Mi-ar plăcea să le pot da un sfat acelor pseudo-poeți care au folosit până s-au zdrențuit niște imagini mânuite cu măiestrie de Eminescu acum vreo sută și… de ani. Am împrumutat de la bibliotecă un dicționar de simboluri – le-ar fi util, serios că da. Fiecare imagine are atâtea înțelesuri încât s-ar plictisi de ei înșiși brodând pe același cuvânt 😀 Dar, mna, ce știu eu? Nu am scris poezie, nu înțeleg chinurile creației lirice…

Și atât din Paradis. Pentru cei care nu-mi vorbesc, dar mă urmăresc pe toate rețelele posibile și mă caută cu numele prin ziar, să știți că trăiesc. Bine. Cu cine vreau eu (cum ar continua o prietenă 😆 ) Și-mi trăiesc liniștea, cât mai pot.

3 păreri la “Jurnal din Paradis

Lasă un comentariu

