Aparențe

1001400_585124041540096_333477412_nAm visat că dădeam un examen. Întâi, nu mă băgau profesorii în seamă. Apoi, toți trei de la o bancă aveam un singur subiect, un test dintr-o carte mare, deschisă la mijloc. Privit de la distanță, testul era plin de formule matematice și, fiind mai atentă, mi-am dat seama că pot rezolva prima pagină, iar despre a doua, colegul din stânga îmi repeta, cu mâna pe carte: „Tu nu trebuie să o faci pe asta. Pentru tine va fi altceva.” Apoi am cerut să văd subiectul și mi-a pus cartea în față, odată cu o foaie cu formule – copiuțe. I-am dat foaia înapoi și am început să citesc o poveste. Forumele se transformaseră în întrebări legate de povestea citită…

M-am trezit zâmbind. Se pare că nu totul e așa cum pare la prima vedere. Eu asta înțeleg de aici. Dar voi?

 

10 păreri la “Aparențe

  1. Pingback: A lăsa ceva in urmă

Lasă un comentariu

