Casa de vis

Dream house in a dream world…

Prinsă între ce scriu și ce citesc, încercam să-mi imaginez azi cum ar arăta casa și curtea în care aș putea trăi.

Ar fi o curte umbrită de nuci, cu flori colorate în dreptul ferestrelor, un petic de iarbă, pentru dormitat, un leagăn de zburat cu gândul în stele și, sub foișor, o masă rotundă, din fier vopsit alb, cu scaune de cafenea.

Poarta ar da într-o stradă neasfaltată, și, peste ea, într-o vale cu fir de apă, verde și greierind după apus. Pe drum în jos ar fi biserica și magazinul cu înghețată, iar în direcția opusă, dealul, pădurea și poiana casei bunicului, pe care le știu doar din amintire.

Iar căsuța mea? Ar avea etaj, pentru că îmi plac scările. O bucătărie mică și veselă, în care cafeaua să aibă parfumul ceștii albastre de-acasă. O sufragerie plină cu cărți și flori. Sus, un dormitor cu lampadare și o cameră de piersică, pe care s-o transform, după zi, din confesional în birou, pupitru sau sediu de traduceri.

Mi-ar fi calm, nu m-aș agita pentru mesaje ciudate. Aș primi la mine numai un gând cu degete fine, care să știe să vorbească în prezența lunii și să tacă în fața imaginii adunate din foi.

Mi-ar fi bine o vreme. Dar apoi m-aș plictisi. Îmi plac provocările, îmi testez limitele. Îmi place când trebuie să transform o cameră de hotel în „acasă” sau când am atâtea de făcut și atâția de văzut încât, la finalul zilei, nu am timp decât să mă bucur de pernă.

Totuși, căsuța cu umbră de nuci rămâne. O să mi-o desenez…

O părere la “Casa de vis

  1. mi-ai adus aminte ca si eu m-am gandit la asta..oarecum ne asemanam visele, eu port visul asta din copilarie. Bine as renunta la chestiile James Bond 😀
    Descrierea casei mele o gasesti in linkul din semnatura!

Lasă un comentariu

