Teatrul absurdului (I)

de la: L/Marți, 14:30
Am obosit. Învăț într-una. Parcă nu mai am timp să respir. E trist. Sper să nu mă uit.
Mi-e dor de tine…

de la: S/Marți, 18:27
Te cred. Mie mi-e obositor doar să văd cum învață sora mea. Am trecut de astea. Am uitat de ele.
Când ne vedem?

de la L/Marți, 21:18
Chiar, ea cum e? S-a descurcat la simulări? Și, apropo, când are admiterea? Poate ne nimerim…

de la: L/Joi, 23:42
Sâmbătă.

de la: S/Vineri, 00:04
Admiterea ei e pe 24.

de la: L/Vineri, 00:18
Știu. În parc?

de la: S/Vineri, 06:15
Da. Te aștept.

de la: S/Sâmbătă, 21:14
E un festival de film, știai?

de la: L/Sâmbătă, 22:07
Urăște-mă. Mai bine așa.

de la: S/Sâmbătă, 22:19
De ce n-ai venit? Mi-era dor de tine…

de la: L/Vineri, 17:50
Am terminat examenele! Îți dai seama? Sunt, cum s-ar spune, un om liber de acum. Mă simt ciudat, încă nu mă pot odihni. Mi-e dor… O să merg în parc, mâine.

de la: S/Vineri, 23:37
Sunt în Deva…

de la: L/Sâmbătă, 00:01
Ah, ok… Răsplată, I suppose…

Lasă un comentariu

