„Subiectul care i-a dat peste cap” – sau cum să (nu) scrii o știre-bombă

S-ar zice că trebuie să fiu în trend…

(De când am dispărut de pe blog și facebook, s-a schimbat interfața. Astenia de vară și la ei, ce să zic…)

Azi a fost prima probă la Bac. Știți, nu? Limba română, dar și asta știați. Nu mi-e clar cum e cu frauda, cu liceul din București, cu cererea de anulare a examenului (DUPĂ! ce l-am susținut, deși informațiile sunt cunoscute de undeva de ieri). Dar căutând pe Google am dat de niște titluri-bombă de pe Realitatea net. Gen: „Nu se așteptau la asta! Subiectul care i-a dat peste cap”. Așa că mă detașez de scandal și discut numai partea aceasta, având în vedere și discuțiile (comentariile/strigătele/înjurăturile/lacrimile/blestemele etc.) prinse live.

Păi bine, măi, nu erau interbelicii în programă? Nu sunt învățați de naiba-știe-câți ani, continuu și repetitiv? Nu au fost ei, cumva, în programa de simulare? Nu sunt ei la începutul manualului de an terminal? Bine, fraților, dacă ziceți „da” la astea, de ce vă plângeți?

Și știu tot eu răspunsul, ca un adevărat geniu ce sunt (da, am un moment de narcisism). Unii viitori (ne)absolvenți au stat în ultimele 3 săptămâni să ghicească în stele, în nori și în crăpăturile de pe tavan ce o să pice. A fost întrebarea generală de la competențe: „Ce crezi că ne pică?” Ne pică niște mere în cap, în cel mai rău caz… Dacă știam ce ne pică, nu mă chinuiam să rețin un caiet de eseuri. Dacă aș fi știut să speculez, mă apucam de afaceri sau jucam la loto. Deci nu credeam nimic. Speram să nu pice teoria literară, aridă și obositoare. Dar, ocupați cu sondajele, copiii nu au mai învățat tot, ci doar ce se zvonea. Și, la drept vorbind, se zvonea aproape tot, mai puțin interbelicii 😀

Și închei. Sper din tot sufletul să nu anuleze nimic.

Ce bine că nu am cont de Facebook (temporar, evident)! Nu citesc toate frustrările de copii leneși. Și modestă sunt, cum vă spuneam 😆

12 păreri la “„Subiectul care i-a dat peste cap” – sau cum să (nu) scrii o știre-bombă

  1. iti e usor sa vorbesti…esti la uman,ai 5 ore de romana pe saptamana…in conditiile astea ca sa iei bacul la romana trebuie doar sa nu adormi in clasa…

Lasă un comentariu

