Bucurie

Nu poți fi obiectiv când te bucuri de o veste bună care privește un om drag. Sau, cel puțin, eu nu pot.

Dacă școala surorii mele a câștigat premiul pentru ”cea mai ecologică școală din Muntenia” (exemplu; a fi tratat ca atare), nu mă voi bucura pentru copiii de la clasa a opta, ci mă voi bucura pentru sora mea, căci știu că învață acolo și că s-a implicat.

Dacă firma unde lucrează cineva drag a ieșit din criza financiară, mă voi bucura pentru cel drag, pentru că a scăpat (măcar temporar) de amenințarea de a nu avea un loc de muncă.

Da, bucuriile astea ale mele, indirecte, vor fi tăcute, ascunse și, poate, neverosimile pentru alții („- Firma noastră a mai câștigat un contract!” „- Mă bucur pentru tine!” „- Eh, o spui doar așa…”). Dar ele sunt reale și îmi înseninează ziua, de parcă ar fi un lucru întâmplat direct mie.

Azi mă bucur tocmai dintr-o bucurie din asta, transmisă 🙂 Și aș vrea să pot să-l și felicit pe „bucurosul” original 😀

Să vă fie senin! Iubesc videoclipul melodiei de mai sus ❤

O părere la “Bucurie

  1. e clar ca nu pot fi obiectiv in ceva in care sunt implicat emotional, nu cred inca ca am profesionalismul necesar… acum depinde de situatie, daca o cere cred ca as fi mai degraba corect decat subiectiv…dar eu un subiect sensibil.

Lasă un comentariu

