S-au tot întâmplat…

În ultimele zile am sentimentul unui final. Și chiar așa e. Constat, făcând curat în dulap sau ecou prin clasă, că s-au terminat patru ani de liceu.

Știu că începusem cu siguranța că mă va schimba. Că voi fi apreciată pentru cum sunt, nu pentru cum arăt sau ce port. Știam că ceva important trebuie să se întâmple. Și s-a întâmplat, legat de școală sau nu. S-au tot întâmplat…

Nu o să încep acum un discurs de final de an – n-am mai făcut unul de pe clasa a opta. Dar comparațiile le puteți face citind articole de pe blog de atunci și de acum, urmărind gânduri facebook de la început și de acum și altele.

941770_549741381745029_704179023_nȘi se termină. Azi, când stabileam programul de săptămâna aceasta, cu premiere, banchet, ultimă oră de dirigenție, se lăsase liniște peste sufletele noastre. Diriginta ne vorbea despre competențe, iar noi eram încă cu gândul acolo, la ultima oră de dirigenție. Eu încercam să mi-o amintesc pe prima – probabil și alții. Știu că am stat în penultimul rând (deși într-o altă clasă) și că mă uitam surprinsă la niște fețe necunoscute, gândindu-mă că, așa cum mă știam, cu dificultăți de adaptare și socializare, o să îmi ia un secol să-mi fac prieteni. Și au venit toate. Prieteni, urâcioși, profitori, nesuferiți, amici, prieteni, amici iar 😆 În direcții diferite adesea, dar am evoluat toți.

Și atât. Chiar nu-mi doresc să dau în melancolii adolescentine.

Să aveți o săptămână frumoasă!

 

2 păreri la “S-au tot întâmplat…

  1. Adevarul este ca unul dintre cele mai emotionante momente a fost cel de la finalul liceului…Mi-e tare dor de anumiți colegi insa acum fiecare este pe drumul sau. Succes la examene!

Lasă un comentariu

