Din balon

E surprinzător să văd că, fără să fi avut extemporal, fără să fi învățat de pe vreun caiet, am învățat niște lucruri. Despre valori și despre măsuri. Despre cititul printre rânduri (câți ani în ignoranță am stat, mică fiind, pentru că nu puteam, pur și simplu, să percep ce ar putea fi între două rânduri scrise albastru pe alb!) sau despre cititul printre tonalități. Despre ce spun ochii din imagini și cât de mult înseamnă procentul de poze dintr-un album care au legătură cu o anume persoană. Despre a calcula în cinci direcții înainte să scriu o frază sau să fac un anume lucru, implicații și explicații 🙂 Și altele. Sunt firești, probabil că voi (ai mei mari și mulți admiratori – și modestă pe deasupra! mai ales că-mi văd statisticile blogului 😀 ) vă plictisiți. Dar pentru mine e nou, totul. Am trăit în balonul meu tapetat cu foi din povești, cu ciorne și manuscrise, cu versuri și melodii dintr-o conversație veche. Iar acum încep să șterg, să eliberez, să tac. Cică tăcerea spune multe; doar atunci când e însoțită de priviri și gesturi. Altfel…

A venit vara. Și mie mi-a revenit dorul de plimbările pe seară, vara, cu tot cu țânțari 😀 . Am deschis sezonul în Cișmigiu. Mai încolo… vedem 🙂

Mini-vacanță plăcută să aveți!

PS: Ce mă bucur pentru Vescan. Pentru „Păsări călătoare”. De acolo mă bucur!

3 păreri la “Din balon

Lasă un comentariu

