Backstage

Mă întreb cum am putut sa disimulez. Cum pot mereu, deşi ştiu lucruri, înţeleg, văd. Când am învăţat trecerea de la regula împărţirii la regula triunghiului… amoros?

Mă întreb dacă voi avea toată viaţa incertitudinea înţelegerii unui om sau dacă-mi va mai păsa. Dacă nu cumva gesturi şi replici „vitale” de acum se vor pierde în irelevant.

Vârsta asta, nouă prin fapte şi oameni, prin concepţii şi abordări, are ceva atotputernic în ea. Crezi că ştii oameni importanţi, că cei pe care îi respecţi sau admiri îţi răspund la sentimente, că tu poţi mai bine ca ai tăi şi că te vei putea feri de situaţiile neplăcute prin care a trecut un prieten. De fapt, asta e adevărat: nicio situaţie nu se repetă. Chiar dacă, în linii mari, e la fel, oamenii implicaţi sunt alţii şi, prin urmare, totul e, în fapt, altfel.

Dar spuneam de atotputernicie. Crezi lucruri măreţe şi le crezi cu tot sufletul. Suferi real pentru situaţii catalogate de mama drept „fleacuri” şi durerea se accentuează pe măsură ce devii convins că nimeni nu înţelege, că nimeni nu a simţit asta, că eşti singur într-o poveste unică. Ce terifiant şi înălţător! Povestea ta e unică.

Mă întreb câte zile ţine minunea. Câte, până mă enervez, scot oameni din „vizualizări” şi mă abţin să scriu mesaje care pentru ei nu au niciun rost, mai mult decât o idee (aruncată într-un colţ cu praf în cea mai mare parte a timpului) că sunt o posibilă viitoare. Sau o viitoare fostă. Când tot ce voiam eu era să ofer susţinere, bucuria că munca făcută e apreciată.

Mă întreb dacă la anul, pe vremea asta, va mai conta tot backstage-ul articolului de acum. Probabil că nu…

O părere la “Backstage

Lasă un comentariu

