Între două nu te plouă, dar…

Tic-tac-tic-…-tic…DSC00399

E inegal. Ceasului meu nu-i bate inima corect. Îl aud mereu, respirând miros de cărți din bibliotecă. Și așa îmi trec orele în care pot să perfecționez cunoștințele la istorie – v-am spus că am examen sâmbătă? Evident, toată lumea știe. A fost doar o scuză pentru toane, pentru„Lasă-mă o vreme, nu am stare”, pentru „Taci acum, mă doare capul”, pentru vreo două nopți petrecute online, scriind povești cu biciclete (în curând, printate! – de la Roaba de Cultură), pentru vreo săptămână în care mi-am ținut lacrimile de frustrare, de „am fost folosită”, de… Uf.

Știți ce spuneam cândva, demult, despre cifra trei? Ceea ce ne învață școala și textele ei e o abureală completă. Trei e numărul magic, trei probe, trei zmei, trei prinți, trei fete. De fapt, trei e numărul care nu trebuie să se regăsească niciodată într-o poveste. Dacă ai trei prieteni foarte buni, unul dintre ei e fals. Dacă sunt trei într-o idilă, unul e cu siguranță în plus – și trebuie să ai mare grijă să nu fii tu. Dacă simți un al treilea într-un proiect de doi, fă-i vând pe scări (metaforic!).

Ideea e cea din titlu. Între doi/două nu te plouă, dar cât de bine ți-ar putea fi? La intersecția umbrelelor, adică la intersecția sferelor de interes, acolo unde se luptă niște gânduri, niște convingeri, niște perspective pe care nu le poți înțelege mereu. Între oglinzi paralele nu știi niciodată care-i adevărul – uite ceva ce învață școala despre viață…

Și cam atât… Cam atât mă învață pe mine cele două caiete, două atlase și două culegeri.

Între două… mai bine să nu plouă 🙂

4 păreri la “Între două nu te plouă, dar…

Lasă un comentariu

