Despre suflete (3)

„Cred că în doi ani ai avut impresia că ai trăit o adevărată viață. După tot și toate… cele întâmplate. 🙂 ”

Citisem undeva că două suflete care se înțeleg prea bine nu pot sta mereu aproape. Să fie asta explicația?

De aproape patru ani ne știm numele. De vreo trei, sufletele. Și da, recunosc, ne-am împăcat și despăcat de câteva ori, tocmai pentru că ne cunoaștem prea mult și ne înțelegem. Și când cineva citește „prin” tine, chiar dacă o face cu cele mai bune intenții, ai instinctul să te acoperi.

Nu spune nu. Nu știe sau nu vrea? Zâmbește și lasă, deși e poate ultima ei bucățică (cine nu e de acord că ultima bucată din ceva e cea mai bună? 🙂 ). Ascultă mult, se încruntă des și tace. Și când vorbește, tot nu-i mult. Dar spune o frază cu atâta substanță în ea încât îți trebuie timp mult să înțelegi exact tot ce a zis. Parcă mai mult decât dacă ți-ar fi zis ea povestea toată.

Ne-am plimbat aiurea numărând stele – Ăștia au stelele altfel aici, ce naiba?!…  și apoi, tot ce-și mai amintește e că am intrat îmbufnată în cameră. Copile adormite…

A înțeles cum îmi e sufletul și nu insistă. Cumva, într-un fel, știe că mă întorc. Se supără pe mine și apoi îmi cere tot ea scuze, pe care le accept repede. Nu mă crede și o luăm de la capăt, cu multe mesaje codate și chicoteli în ore.

Mergem pe același „cablu de date” și ne surpindem una pe alta reacționând la aceleași replici.

Îmi spune „nu-mi place” sau „nu mi se pare bine” așa de voalat încât pare un super compliment la început. Nu vorbim săpătmâni despre un subiect pentru ca la un moment dat să reluăm „povestea” exact de acolo de unde a rămas, fără praf și fără ceață.

E ea, e aproape ca mine și sunt aproape ca ea. Din multe puncte de vedere, semănăm. Și o vom face.

55562! 🙂

 

*Schițe împotriva uitării de sine. Pentru că fiecare este suma amprentelor lăsate de ceilalți.

Lasă un comentariu

