Pe „Maps”

Încerc să găsesc pe Google Maps un fel de pensiune în care mi-am petrecut prima escapadă la mare, acum mai bine de șase ani. Nu îi știu numele, nu știu pe ce stradă e, nu am în memorie niciun detaliu care se poate scrie în motorul de căutare. Știu doar că era în Contanța și că strada pe care se afla era în pantă, că în capătul de jos al pantei era o intersecție. Din intersecție ajungeam repede la Mc și, la fel de repede, dar în sens opus, la o alimentară. Din capătul de sus al pantei am văzut răsăritul, stând pe o margine de prăpastie, cu plaja sub și cu marea la degetul mic.

Atât. Mai știu că pensiunea era construită în „U” și în mijloc erau băncuțe și o bucătărie mică, cu aer de mare Mediteraneană (evident, n-am fost niciodată acolo, dar așa mă simțeam în bucătăria aia). Știu că, întoarsă acasă, peste vreun an, am scris o poveste. Știu că, de acolo, am prins dor de mare…

A fost, probabil, doar una dintre clipele cu care nu te mai întâlnești niciodată 🙂

O părere la “Pe „Maps”

Lasă un comentariu

