Simplificări

Ce simpli suntem uneori!…

Am zile în care cuvinte de iubire, de admirație sau de prietenie mă lasă complet indiferentă. Și ce?… Nu le cred, nu le înțeleg sau nu le deslușesc scopul, așa că zâmbesc palid, mulțumesc și ridic zidul. Stările trebuie câștigate, nu le am doar pentru că celălalt le are sau pretinde că le-ar avea.

Fotografie1462

Și am, la finalul unei zile dintre acestea, câte un moment în care apare un om vechi. Nou prin gândire și zâmbete, dar vechi, de pe vremea când credeam și când mă emoționam de orice vorbă zisă mai așa, seducător (cum mi se părea mie; apoi, prea mulți și prea multe replici din astea mi-au trecut pe la urechi sau prin inbox încât rar mă mai mișcă vreuna). Și e senin. Dintr-o dată, omul ăsta, care nu are nicio idee de „valuri”, alungă toți norii zilei, toate încruntăturile și toate momentele în care mi-e… aiurea. (eram tentată să zic POHUI, de vreme ce melodia rulează constant, obsesiv aproape, la TV si radio)

Cred că e nevoie să căutăm în trecut uneori, să găsim momentele când eram sinceri și să vedem ce s-a schimbat, cine ne-a schimbat și dacă putem să ne întoarcem la sinceritate, fără a trăi în trecut, fără a uita că viața e azi, nu ieri, nu mâine. Cred că e nevoie să ne simplificăm…

3 păreri la “Simplificări

Lasă un comentariu

