Noapte bună

E ciudat cum se întâmplă să tresari la cuvinte obișnuite. Dintr-un întreg roman, tradus în limba română, pe care o înțelegi și o simți, cel mai aproape am simțit „Noapte bună.”, într-un mijloc de capitol… Nu îmi explic de ce, doar că de acolo am ajuns la o pensiune de la marginea Sibiului și la o dimineață cu soare și fotografii. Și la dor.

„Noapte bună…”

Fotografie0831

Când spun „Noapte bună” nu înseamnă că mă duc să dorm, ci că vreau să aranjez totul, să las lucrurile și oamenii „în ordine” și să mă ascund în lumea mea cu tristeți, melancolii și întrebări fără răspuns, până mâine dimineață, când voi reveni cu zâmbete și optimism 🙂 Nu înseamnă că mă duc să dorm, Așa devreme?!?, ci că nu mai vreau să mă gândesc decât la mine. Me, myself and moi.

Foto: Antet post – Marius Bogdan

post – moi 😀

13 păreri la “Noapte bună

  1. -Nu pot decit sa spun ca articolul tau este minunat , pentru ca trec printr-o represie a vieti , si sper ca tine , ca dimineata ma voi trezi intr-o lume noua , o lume diferita , o alta lume , lumea pe care o doresc.
    -Felicitari-

  2. -Momentu-l , clipa , care de cele mai multe ori trecem cu nebagare de seama peste ele , le pierdem , si o data cu ele putem pierde prietenii , chiar pe noi insine .
    -De multe ori noaptea este un sfetnic bun , chiar daca somnul este fratele mai mic al mortii , el ne face curat in gindurile noastre , asterne pacea mintala , si dimineata inainte de trezire are grija ca surisul sa reapara pe chipurile noastre , dar pentru a se intimpla aceste minuni , dormi ,dormi,dormi,si totul va fi clar a doua zi.

  3. -Intimplator am descoperit acest blog , frumos ,titrat , cu grija scris , si foarte mult adevar .
    -Dece revin cu placere…? Pentru ca acum ma cuprins un moment de restriste in viata , moment greu de dus in spate , de aceea doresc ca o noapte din viata mea , ori care ar fi ea , sa merg la somn sa ma trezesc intr-o alta lume , o lume in care sa fi inteles , sa fi pretuit , sa fi respectat,clipa ,cuvintul,sa capete sens , asa dar eu astept inca acea noapte in care sa merg la somn , sa ma trezesc , asa dupa cum imi doresc.Ma regasesc prin articolele tale .Multumesc frumos.

  4. -Se pare ca tu scrii din suflet pentru suflete , expimarea libera a ce simte sufletul , citind pe aici pe acolo prin blogul tau descoperi o liniste deplina demna de luat acasa pentru totdeauna .De ce ma regasesc ..? Pentru ca am descoperit aceasta liniste , acel inteles al cuvintelor tale scrise in aceste articole , pacat ca nu sintem mai multi sa ne exprimam ca tine , sa regasim e-ul nostru in noi sa discutam cu noi insine , apoi ceea ce vedem ce obtinem sa le asternem ca tine negru pe alb , cu siguranta ne eliberam sufletul de impovararile pe care le are , v-om fi alti ,v-om fi mai buni ,v-om fi ca Andra Pavel , dar pentru asta trebuie sa imprumutam curajul tau de a scrie ce simtim.

  5. -Se supune din vorbe antice si dedemult , ca soarele merge la apus sa doarma , sa se odihneasca insusi el , pentru ca ziua vede tot felul de rautati facute de noi omu , si asa el soarele isi intoarce fata de la noi ducindu-se la somn.

  6. -Un Paste fericit alaturi de cei pe care-i iubesti , si fie ca Bunu Dumnezeu sa-ti umple sufletul de lumina bucurie si sentimente de bine , dar in noaptea de inviere sa nu dormiiiiiiiiiiiii…!!!

Lasă un comentariu

