Decizii

Cred că oricât ne-am minți, nu „trece” până nu se lămuresc lucrurile. Până nu auzi, cu vocea celuilalt, că s-a terminat. Ori că nu te suportă, ori că nu mai vrea să audă de tine. Evident, cu explicații, pentru că altfel nu se aranjează informațiile.

Oricât ștergem urme de sentimente, ele nu se duc. Adică da, pot să șterg toate pozele din Franța, dar asta nu înseamnă că o să uit ce am învățat acolo, ce am văzut sau ce oameni am cunoscut. Pot să arunc toate plicurile primite, dar tot nu o să uit adresa prietenei mele 😀 Așa că trebuie să ne asumăm. Să mă asum, mai bine zis, pentru că nu intenționez să fac niciun manifest feminist pe aici.

„Aurea mediocritas” (calea de mijloc), cum zice Horatius, nu mi se pare ok. Dar asta e, probabil, o altă discuție…

Asta pentru e 26 martie, ninge ca în decembrie, e mai frig decât în ianuarie și ni s-au închis școlile, deci am timp de calculat nemurirea cărăbușilor.

Zi cu soare în suflet vă doresc!

Foto: Marius Bogdan

2 păreri la “Decizii

Lasă un comentariu

