Ești ceea ce vrei de la ceilalți?

575498_532426806787841_2072126178_n

Știm prea bine să-i analizăm pe cei din jur, după valorile noastre, care sunt de fapt o sumă ingală între ce ne-au învățat „mama și tata”, ce ne spune bunica de la țară, ce am citit prin reviste și ce ne „învață” poveștile din cărți sau filme. La toate astea se adaugă, în timp, o anume percepție personală, dictată strict de experiență și de personalitate. Când v-ați uitat ultima dată în oglindă și să vă vedeți?

Nu-mi place de el, nu o suport pe tipa de la clasa aia, mi se pare incredibil de enervant proful X. Care ți-e perfecțiunea? Ce ți-ar plăcea necondiționat, ce fel de om ar trebui să fie cel pe care l-ai plăcea cu totul?

După ce răspunzi cu liste la ultimul paragraf, scoate oglinda: găsești caracteristicile din foaie în tine? Îți place de tine? Ești ceea ce ai dori de la ceilalți? Mi se pare că, dacă nu ești ceea ce aștepți de la alții, practici cea mai profundă formă de ipocrizie. Pe deviza: Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face...

Nici nu vreau să-mi răspundeți mie la întrebări, nu-mi trebuie. Îmi răspund singură, eu, mie și pentru mine. Dar fiți atenți. Dacă nu corespundeți cu cerințele voastre, ar fi cazul să luați atitudine 🙂

PS: Articolul nu se vrea imperativ, nu am niciun drept asupra gândirii voastre. Doar constatări puse așa, retoric – probabil ca urmare a activității literare de azi, de la olimpiadă 😀

4 păreri la “Ești ceea ce vrei de la ceilalți?

Lasă un comentariu

