6+1

Săptămâna asta a fost plină de… diverse.

Am învățat, iar, încă, ce înseamnă prietenia.

ED-DSC00408

Am fost făcută răzbunătoare. Mda, știu, am interpretat, pentru că în cuvintele respectivei persoane nu scrie asta…

Am descoperit cât de ușor de manevrat părem (și probabil că așa și suntem, marea majoritate a noastră – a fetelor, se înțelege – de vreme ce băieții pleacă de la premisa asta în fiecare relație – amoroasă sau nu). Am mai descoperit cât de mincinoși suntem, cât de copii când nu înțelegem sau când nu vrem să înțelegem. Mai știu ce proști suntem când ne îndrăgostim și cât de orbi. Am înțeles că o ninsoare e doar o ninsoare și… nimic mai mult. Că albul doar luminează și ascunde, nu purifică neapărat. Că lacrimile pot să aibă sau nu sare în ele. Că numerele fac alte numere și sunt zile în calendar , apeluri nepreluate sau minute de playlist-uri cu melodii de cald.

Am fost provocată să nu fiu eu. Doar că „eu” e prea puternic să mă lase să nu fiu… eu. Așa că am ripostat. Și, voit sau nu, până acum am respectat ce mi-am propus la finalul lui 2012, să fiu mai rea și mai selectivă în a alege în cine să cred și la cine să țin.

Duminică e ultima. Luni începem iar să luptăm. Cu morile?…

____________________________________________

*Deși așa pare, nu generalizez; doar constat din imediata mea apropiere.

4 păreri la “6+1

Lasă un comentariu

