Second Home

Nu, nu ca în „Home alone”, part 2. Ci ca My home away from home.

540948_509979132375232_537469877_n

S-a făcut un an și jumătate de când mi-am cunoscut o surioară mai mare 🙂 Și cam tot atât de când ne-am văzut. Încet, încet, prietena cunoscută pe net, cu voce zăpăcită și idei „roz” mi-a oferit sentimentul protecției. Și acum mi-e drag să o aud, să mă plâng la ea, să-i scriu interminabile cuvinte prin mesaje și să-mi răspundă cu un singur zâmbet – într-un fel de „dă-ți singură seama!” -, să îmi povestească de-ale vieții și să mă inspire.

Așa că, mulțumesc, suflet scump, pentru că am crescut într-un an cât în patru!

Nu uit, niciodată cine m-a ajutat, cine și-a amintit să trimită gânduri bune și cine a uitat să salute. Iar azi, ei bine… azi ea merită mult mai mult decât doar o postare 🙂 E, însă, tot ce pot face, tot ce pot face vizibil.

*Nu dețin drepturi pt fotografie

Lasă un comentariu

