Sorcove

Nu știu cum sunt alții, dar orașul meu e plin de puradei cu sorcove, care zic versurile urării repede ca reclamele la medicamente și scutură din sorcova aia de parcă dau cu bățul în covoare. Ancorați la ieșirile din magazine și în fața bisericilor, stau cu turmele. Și dacă nu ar începe să hărțuiască trecătorii, parcă nu ar fi așa de rău. Nesimțiți și enervanți, se țin după tine câte zece metri și, din „Sorcova, vesela, să trăiți, să înfloriți”, încep să zică „Sorcova, vesela, să trăiesc eu, să-nfloresc”. Plus că, dacă încep să colinde pe la uși și te aud că ești în casă, ciocăne și sună până ieși cu făcălețul la ei. Recunosc, am dat prăjiturele celor mici mici, copii de 4 ani cu ochii albaștri, dârdâind la ușile supermarket-urilor. În rest, nu-mi poți cerși când vorbești la un mobil mai șmecher ca al meu…

Asta mă inspiră să găsesc un alt motto pentru țara noastră: Romania, wonderland.

Să fiți iubiți!

2 păreri la “Sorcove

Lasă un comentariu

