„Lista”

Văd că mulți bloggeri își fac listele de final de an, bifează ce au făcut și încercuiesc ce nu au reușit și trebuie. Am găsit și lucruri mai aiurea printre „anul acesta am…”, dar poate m-am depărtat eu de oamenii respectivi suficient încât să nu mai înțeleg. În plus, nu sunt blogger. Ținta mea nu e să atrag cititori prin a citi la alții și a comenta în special; nu vreau blogul ca o afacere 🙂 Eu mi-am promis că îmi scriu scrisori în fiecare an, pentru „mine”, cea de anul viitor. Nu râdeți, știu că sună ca într-un film de pe Acasă TV, dar e o idee pe care vreau să o fac.

ED-DSC00406

Știu că anul ăsta am învățat două colinde în 10 minute 😀 și am alunecat o singură dată pe gheață (victorieee!), dar de două ori pe scări… Știu că am mers pe tocuri fără să cad și am urcat treptele de la Cetatea Poenari cu zâmbetul pe buze și respirația încă normală. Am învățat să plâng și să înțeleg. Am învățat 😀

sdc13081

IMG_9222

În altă ordine de idei, aș putea să mulțumesc, aleatoriu. Grupului din Gouville din februarie și celui din Curtea de Argeș din septembrie (cu toate că nu vor înțelege ei să citească asta), echipelor românești din care am făcut parte – deși știu, mai ales în al doilea, am fost un pui de scorpie (încheiem citatul) -, partenerilor și sponsorilor (asta ca să sune de Oscar! 😀 ). Mulțumesc, 12 G; mulțumesc, Diriga! Mulțumesc, Interes Argeșean! CCA și Consiliul Local, că mi-ați dat subiecte de prima pagină 😀 Și, altfel spus, mereu și pentru totdeauna, mulțumesc alor mei: mama și sora plus o mână de oameni care au fost și au rămas, chiar dacă zâmbeam sau tunam.

Fotografie0685

Toate astea pentru că, din cine știe ce sentiment post-Crăciun, mi-am amintit că uneori e bine să recunoști față de toți cine te-a ajutat să fii cel care ești.

Nu știu dacă mai am timp să scriu alte postări pe 2012. Să vă bucurați de noul an!

DSC_0500(Pentru bucățica de suflet care a rămas acolo)

9 păreri la “„Lista”

  1. frumos ca de obicei
    scrisul tau, in general, este un lucru bun pentru mine, chiar unul frumos, iar eu stiu ca am interzis la bun, frumos si usor! ar trebui sa nu te mai citesc???

  2. La multi ani si toate cele bune pentru anul urmator! Sper sa am mult mai multe de povestit la anul!
    Nici eu nu iau bloggingul ca pe o afacere, doar incerc sa-mi astern gandurile despre evenimente la zi sau lucruri care ma intereseaza/ma pasioneaza folosind aceasta modalitate de comunicare.
    Le multumesc frumos celor care aleg sa vina alaturi de mine, in aceasta aventura blogosferica!

  3. Pingback: 2013-loading

Lasă un comentariu

