Auch

Fotografie1137Dacă ar fi să mă gândesc la un cuvânt care să desemneze prieteniile mele în ultimele două luni, ar fi „Auch”. Bine, e doar o interjecție, dar e cât se poate de reală. O fi și stresul (se pare, predominant al meu) de vină pentru starea asta, dar sunt surprinsă, într-un mod prea puțin plăcut. Și asta mi se trage tot din copilării, din ambiția cu care am vrut să cred că unii oameni sunt oameni. Și că unii oameni sunt „ai mei”, că îi înțeleg și pot avea încredere. Și se face – reversul al medaliei – ca tocmai acei oameni să-mi dea cele mai dureroase palme. Până una-alta, nu ei sunt vinovați – au argumente solide, bazate pe „acum” și „aici”, în condițiile în care ieri păreau siguri că ceea ce afirmă durează – ci eu, că am crezut. Eu, că mă tot las influențată de oameni care, vrând-nevrând, fac judecăți de valoare crezând că ajută. Eh… Mă fac eu mare și nu mai doare nimic. Între timp, „Auch”.

Îi spuneam unei prietene, ca mesaj de majorat, că, de cum împlinești 18 ani, viața parcă te ia dintr-o dată și simți că ești pe un tren – nu, nu într-un tren – și că amețești, nu faci față, te simți amenințat și contra-cronometru. Se amuza, ca apoi să-mi dea dreptate. Numai că ceea ce știam eu atunci era nimic față de ceea ce știu acum despre trenul ăsta. Și, ca să nu dau în metafore, spun doar că în mai puțin de un an am avut extrem de multe experiențe de tot felul, de la lucrul cu străini la completat de rapoarte pentru Comisia Europeană, de la plâns după oameni care nu au fost niciodată, de fapt, aici, până la pierdut nopți pe acoperișul hotelului (bine, noapte, dar a făcut cât mai multe).

Life goes on, nu?

Zâmbiți! O să, și eu, mâine…

PS: La mine pe blog ninge. La mine în geam, încă nu. Să stea cuminte, nu am cizme antiderapante 😀

PPS: Citesc „Arabian Sands” – Mulțumesc LumeaMare!

arabian sands

12 păreri la “Auch

  1. Auch- eu inca n-am ajuns pe acoperisul unui hotel, sunt gelos 😀 Oamenii de care ai nevoie vor veni mereu atunci cand va trebui. Asa cum cei care nu trebuie sa ramana alaturi de tine vor iesi incet din scena. Fiecare are un rol de jucat. Mai sunt si unii, e adevarat, care apar din cand in cand.
    Si sunt cu totii si cu bune si cu rele.
    Noapte frumoasa!

  2. O să apară în viața ta și acei oameni „ai tăi”, care vor prețui acel „aici și acum”. Din toate prieteniile de la vârsta asta o să înveți să le apreciezi pe cele care vor urma la justa lor valoare. 😀

Lasă un comentariu

