Se închid…

Vineri la prânz am găsit pe geamul ușii de la scara blocului (pentru că, în ciuda existenței unui avizier în hol, toate anunțurile sunt lipite pe ușa de la intrare) o înștiințare prin care eram anunțați că Gazele se închid marți, ora 8.00, până miercuri, ora 18. Nu marți ora 8 și miercuri ora 18, ci intervalul de 34 de ore. După calculul ăsta și un ochi „aruncat” la prognoza meteo, am început să dau telefoane și să aflu că tot orașul se află în situația asta, pentru că Distrigaz Sud face reparații.

Și acum vă întreb eu pe voi, vi se pare normală întreruperea asta? Nu vorbim de câteva ore, ci de mai mult de o zi întreagă, în condițiile în care temperatura medie a unei zile se păstrează la mai puțin de zece grade Celsius. Curtea de Argeș e un oraș al centralelor termice de apartament, nu ale celor de cartier. Noi nu plătim la asociație căldura, ci o plătim la gaze și la lumină. Bun, cu toate datele astea, o să caut luni pe cineva de la GDF Suez care să-mi sugereze cum să încălzesc apartamentul și cum să am apă caldă. Căci sunt teribil de curioasă și-mi bat capul de două zile să găsesc vreo soluție aplicabilă. Pentru că, de acord, găsesc un calorifer electric, fac foc de lemne în spatele blocului (vorba tatei, în glumă, evident), dar câți au calorifer sau disponibilitatea să plătească o factură de curent nu tocmai cuminte? Și câți pot face focul?

Oare de ce nu s-au făcut reparațiile astea în vară? Bine, mă uimesc aiurea, având în vedere că acum vreo patru zile s-au apucat să schimbe nu-știu-ce la gurile de canal, stricând iar asfaltul pus acum două luni. Eh, nu că-i superb? Nu că e tipic românesc?

Între timp, dați vestea mai departe, poate poate mă lămurește cineva. Nu de alta, dar mi-e că nu o să ies din pături alea două zile, nici măcar pentru școală.

2 păreri la “Se închid…

Lasă un comentariu

