Halloween Succes!

Pentru că ne tot plângem că a noastră clasă nu e unită, că suntem numai grupuri și nu reușim să ne organizăm (vezi încercarea de punere în scenă a unei piese de teatru 😀 ), eu tot insist cu activitățile de grup. Și am reușit până acum să facem două chestii faine împreună în decursul acestui an școlar, plus altele de până acum (vezi cele 2 excursii). Să fie și melancolia ultimului an, nu știu; cert e că îmi place și mă bucură că ne ies activitățile. Una ar fi o surpriză pentru diriga 🙂 Mobilizare rapidă, în 5 zile aveam toootul pregătit și împachetat.

A doua activitate a fost organizarea unei petreceri de Halloween. Două săptămâni de discuții în contradictoriu și trei zile finale de lucru intens și calm, în echipă. O sală de sport transformată, copii costumați fain, o clasă organizatoare frumoasă. Am primit păreri de bine după, chiar și de la profi. Pe scurt, ceva super drăguț! Mă bucur că am reușit să facem asta! 12 G, mulțumesc și felicitări!

Și, evident, poze 😆

Această prezentare necesită JavaScript.

Asta pentru că în noaptea asta este de fapt Halloween 😀

Sperietură plăcută!

PS: Am reușit, încă o dată, să-mi dovedesc Împiedicimea regală pe treptele școlii 😀

O părere la “Halloween Succes!

Lasă un comentariu

