„Cine zicea că la 18 ani nu ai griji…”

Așa îmi spune o prietenă de vreo două săptămâni. Am ținut-o cu mine câteva zile, după ore, tocmai în zilele în care am trecut pe la poștă, primărie, sediu de ziar, magazine, bibliotecă, școli etc 😀 Și are dreptate. Nu știu sigur dacă intenționat sau nu, dar, de când am devenit „majoră”, se întâmplă tot felul de lucruri, care mai de care mai agitate 🙂 De bine și de rău, de frumos și de urât. Am cunoscut în mai puțin de un an peste 10o de străini, am scris un proiect și l-am desfășurat, am reușit să organizăm (clasa mea) o petrecere – detalii într-un post viitor. M-am îndrăgostit – da, iar 😀 – , am visat, am făcut planuri, am ținut piept „amenințărilor”, m-am asumat. Am simțit ceea ce scriu și n-am putut să scriu apoi ceea ce am simțit.

Mă rog, veți veni acum, voi, cei cu experiență în viață, cu exemple despre ce înseamnă responsabilitate. Știu, sunt de acord. Dar acum, la experiența mea, toate mi se par lucruri incredibile (dar adevărate. hihi 🙂 ). Și de câteva zile tot vorbesc elevilor mai mici ca mine despre proiecte internaționale. Și-mi place asta la nebunie. Nu mă împac prea bine cu timpul, dar plec vrăjită de la prezentări de acest gen. Și îmi dau seama că nu înțeleg toți ce zic eu acolo: asumați-vă, aveți curaj, fiți voi. Și parcă nici eu nu le pricepeam acum vreun an, când am cunoscut o prietenă, un fel de zână.

OK, mă calmez. Discursul meu seamănă deja cu cel al bunicii… Numai că nu reușesc să mă adaptez la schimbările constante, la modificările din viața mea. Sau sunt doar modificări de percepție?…

Ei bine, așa se lucra azi la petrecerea de Halloween:

Mă rog, așa se cântaaaaaa 😆

Aveți grijă de voi!

11 păreri la “„Cine zicea că la 18 ani nu ai griji…”

Lasă un comentariu

