Senin

Vara asta m-a crescut 🙂 Am devenit mai înțeleaptă, am înțeles cum se face un proiect european, știu limbajul „de lemn”, am priceput cum se „administrează” un grup de tineri și toate celelalte. Știu să fiu calculată, reușesc să mă calmez și să fac lucrurile după importanță… Nu mă laud 😆 Mă simt mai matură. Cum îi spuneam unei prietene, trebuie să avem grijă cu primul an după aniversarea de 18 ani – e foarte complicat și plin, ca un făcut, ca și cum trebuie să vină toate grămadă.

Nu mă așteptam ca niște desene pe pereții din dormitor să îmi facă ziua superbă. A fost senin, a fost ceva ce ne vom aminti mereu 🙂

Între timp, a trecut septembrie. Am în plan o petrecere de Halloween și aș vrea să fug din oraș câteva zile, dar… nu se poate.

Să aveți o săptămână ușoară!

** Articol înscris la Ora MWB

2 păreri la “Senin

  1. run,Forrest,run! ia-ti liber cateva zile,trimite grijile si prietenii falsi la plimbare si relaxeaza-te!nu de alta,da publicu’ asteapta o noua carte…..nu mai zic ca (scz pt cacofonie) la cat talent ai dovedit la pictatul camerei,o sa fie floare la ureche sculptatul lu’ Jack-O-Lantern ! cu drag,Cristi (ala cu trei fete si tot atatia neuroni !)

Lasă un comentariu

