Multiplu de trei

A treia zi din săptămână, trei ori zece calendare primite azi, trei subiecte la ordinea de zi 😉

În ordine dezordonată, azi am poze 😀

Întâi, să vă arăt la ca am lucrat eu trei zile 😆

Apoi, să vă spun că apare Revista de Suspans! Mircea Pricăjan și-a făcut „jucărie” nouă. Revista de Suspans va apărea în format digital în fiecare lună. Adresa, design-ul, autorii și toate celelalte sunt semi-secrete – cel puțin pentru mine – (adică neascunse de nimeni, dar nici dezvăluite) până la 1 octombrie. Cine mă urmărește pe FB a văzut și numărătoarea inversă. Azi – Au mai rămas 5 zile!

 

Șiii… Ultima, dar nu cea din urmă, ci lăsată la final pentru că lucrurile bun se savurează la sfârșit, am primit o buburuză

din munți 😀

Mulțumesc, Iulia!

Acestea fiind spuse, vă las cu o melodie turcească. Să vă fie senin!

 

 

Lasă un comentariu

