Ora MWB – zâmbete de duminică

Nu am fost niciodată fata aceea care își aducea prieteni acasă. Niciodată mulțumită sau mândră de cum arăta apartamentul meu, de ce puteam „pune pe masă” sau alte din astea, am refuzat multă vreme să îmi aduc colegi, amici sau prieteni în vizită. Între timp, am învățat să apreciez ce am și să renunț la nemulțumiri. Și azi am avut cea mai frumoasă zi, acasă 🙂 Din proiectul la care am participat în februarie în Franța, a venit în România unul dintre francezi. O nebunie, dacă mă întrebați pe mine, să pleci într-o țară străină fără să știi limba-gazdă sau limba engleză. Dar a reușit și e de o săptămână în Curtea de Argeș. Azi, am decis că trebuie să facem clătite, așa că ne-am umplut de făină, am făcut poftă cu mirosul întregului bloc și am râs. Teribil, în francezo-englezo-română, cu dicționarul pe masă, cu poze, fum de țigară și dulciuri. Mulțumesc, Oana F.! 🙂

Din jurnal, pentru Ora MWB!

Lasă un comentariu

