Unul, altul…

Am revenit. Sau nu… Mă mai gândesc.

Acum sper că am pozele, ca să nu mă mai certați. Uf, răilor! 😆

S-au învârtit toate timp de o lună… Și încă se învârt. Acum încet, dar… amenințător, în jos, spre final. Oameni noi, oameni vechi, oameni constanți. Inspirație și ironii… De-ale mele, nu-i așa?

Vă las cu un sens interzis și cu niște cuvinte 🙂 Noapte bună! Sau bună să vă fie inima!

Și?… N-ai fost tu cel care să mă învețe. A fost altul. Și a plecat. Și el? Da… Și el, și ei. Forțat. Poate primul care a fost cu adevărat și care a trebuit să plece împotriva amândurora. A fost cât trebuia să fie. Și nu-mi aparține, nu-i aparțin. Am uitat, de câteva zile, și să ne zicem „I miss you”… Poate pentru că nu ne lipseam reciproc, ci ne lispeau doar… stările și contextele. Depresia de după… De după o noapte calmă. Una, din toate în ultimele două luni. Vreme trece, vreme vine 🙂 Or să mai fie alții care să mă învețe. Tu, niciodată… Nu ai fost, nu ești și nu ai cum să-mi fii. Și eu tot înapoi mă uit, sau mă las purtată… E târziu și ascult melodii triste. O să mă ascund acum într-o noapte fără vise…

Lasă un comentariu

