Tenis cup

 

 

Tenis Europe (Juniori) – 1-3 august, Curtea de Argeș

Pentru că turneul se ține în orașul meu, voi lăsa câteva poze să vorbească 🙂 Albumul se află și pe facebook – asta pentru cei care simt un deja-vu în imagini. 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

Rezultatele le găsiți în timp real aici: http://www.tennisscores.de/livescore/rouapplet/livescorer.html

4 păreri la “Tenis cup

  1. Frumoasa initiativa! Candva, cand eram eu mai mic (pe alte timpuri :P), imi doream sa am sansa sa invat sa joc tenis de camp. Am avut si o incercare rudimentare pe la tara intr-o vacanta… Am renuntat si la asta 😀 Momentan!

Lasă un comentariu

