Noapte de vară

Nu știu cum reușesc, dar mă găsesc adesea în imposibilitatea de a ajuta, efectiv, un prieten. Adică da, ascult, înțeleg și promit că voi asculta și data viitoare. Însă cazurile astea, când aș vrea cu toată inima să pot alina supărări, nu am cum să o fac. Așa că… Mă uit să văd ce mai spune facebook-ul (știu, aiurea „boală”) și mă „trec” online.

Se rezolvă toate în timp. Sper doar să avem destul timp ca să ne „rezolvăm” sufletul, să-l facem bine.

Duminică răcoroasă să aveți!

Și o melodie de unde am fost eu azi 😀

2 păreri la “Noapte de vară

  1. Neața! Duminică răcoroasă și ție, Ada! Știu, uneori vrem să putem face mai mult decât să fim doar ascultători, dar pentru prietenii noștri și acesta e un ajutor. O să îți îți spun și ție ce mi-a zis o prietenă miercuri: orice se va întâmpla neprevăzut este ceva ce nu se putea evita. Nu te agita niciodată pentru ceva ce nu poți controla. Fă întotdeauna ce simți 🙂

Lasă un comentariu

