Îngrădit

Am momente în care mă simt… închisă. Chiar dacă liberă prin natura mea și prin relațiile cu oamenii, prin felul în care sunt tratată de părinți, prieteni și iubiți, uneori… Am surprins soarele, în aceeași stare. Sau el m-a surprins?

Un fel de soare… îngrădit în apusul lui spre ziua de mâine. 🙂

Seară senină!

** Articol scris pentru Ora MWB – 21:14!

4 păreri la “Îngrădit

  1. In relatia cu soarele de cele mai multe ori ne surprindem reciproc. Momentan imi doresc sa ma surprinda el…disparand printre norii negri de ploaie… 😛

Lasă un comentariu

