Exotici

Zilele astea la Curtea de Argeș se desfășoară Festivalul Internațional „Nopțile de Poezie de la Curtea de Argeș” și, fiind colaborator al presei, am ajuns pe acolo, la interviuri. O poetă din Suedia mi-a spus că țara noastră e aproape exotică. Oare?…

Ora MWB – 21:14!

8 păreri la “Exotici

  1. Este, cu siguranță! Eu, de când am început să o cunosc tot mai bine, sunt complet de acord cu această idee 😀 Ce mi-ar fi plăcut să ajung și eu la nopțile astea…

  2. Am mai auzit această calificare dată de un scriitor aflat oarecum într-un tranzit mai îndelungat prin ţara noastră. De fapt s-a şi căsătorit cu o româncă. SE numeşte Mike Ormsby şi a scris o carte referitoare la Romania şi când a fost la lansarea cărţii am avut privilegiu să îl ascult. Zicea că putea să aleagă dintre mai multe ţări exotice, dar a ales România, pentru că după anii ’90 aveam o aură interesantă datorită Revoluţiei.

  3. Nu stiu din care punct de vedere ar fi Romania o tara exotica. Tot incerc sa-mi dau seama :)). E clar ca vorbim altfel decat la sensul propriu, ceea ce ma face sa ma gandesc daca nu cumva exotismul care i se atribuie tarii noastre nu provine de pe urma acelorasi elemente pe care le avem in comun cu societatea multor stare subsezvoltate si totodata … exotice in adevaratul sens al cuvantului.

    • activitățile au avut loc între 13-16 iulie, desi avenimentul (de la venirea la plecarea autorilor) dureaza 8 zile (11-18 iulie). Și, da, depinde de om. Dar toate trei, deși vin din medii diferite (Suedia, Uruaugy si Panama) mi-au spus cam acelasi lucru.

Lasă un comentariu

