Duzina de cuvinte – direcții

Clubul Psi a lansat provocarea nr. 26: bucati, sapun, prinsoarea, pulberea, alb, contur, cercuri, incandescent, alfabet, piatra, captiva, lipsite.

Să scriem, deci! Inspirație!

Mai știi ultima oară când ne-am jucat cu săpun? Făceam baloane, cream vise, visuri. Eram două copile lipsite de griji, lipsite de umbra vieții în suflet. Ne jucam cu litere din alfabet. Mai știi? Făceam cercuri din cretă și ne certau ai noștri când ajungeam acasă în alb. Bucăți de suflet… Între timp, ai desfăcut prinsoarea. Asta nu înseamnă că nu mă simt captivă. Dar captivă de propriul contur. Aș vrea să pot – să putem – juca… șotronul. Să arunc cu o mică piatră și să sper că-mi pot ține echilibrul până ajung la indiciu. Dar nu cred că mai pot. Pentru că pulberea unor zâmbete care au fost sincere e acum doar un praf incandescent. Pentru că… Ei bine, am crescut amândouă. În direcții diferite 🙂

20 de păreri la “Duzina de cuvinte – direcții

  1. Pingback: Hopelandică « Almanahe

  2. pe vreme mea, fetiţele-prietene se jucau cu chibrituri…:)
    da’ tot în direcţii diferite am crescut, naiba ştie de ce în conturul ăla nu încape decât câte o persoană de acelaşi sex. :))

  3. Pingback: Duzina de cuvinte-Nimicuri « Cățărătorii

  4. ia din ceea ce a fost frumosul şi zâmbetul şi mergi mai departe. darul acela nepreţuit al lui doi, împreună, îl vei mai trăi, o să vezi, chiar dacă în adânc, cu toţii suntem singuri.

  5. Pingback: Torid « Dictatura justitiei

Lasă un comentariu

